الجمعة، مايو ١١، ٢٠٠٧

يا مطرة رخى


وقفت تحت المطرة
و
لقيتنى باضحك

هناك ٦ تعليقات:

انا اللى بالامر المحال اغتوى يقول...

انا بحب المطر جدا وبتفائل بيه
بحسه خيييييييير
نايس بوست ماعت

karakib يقول...

خشي جوا لا تاخدي برد

الشيطان يعظ يقول...

ياريت تعمالي كده و مستني الموضوع

واحـــد مـــــن الـنـــاس يقول...

الرسمة حلوة اوي

جربتي ترسمي بايدك قبل كده ؟


بس بقولك

مطرة ايه في الحر ده ؟؟؟

monasosh يقول...

خلى السلاح صاحى
انا كمان باتفائل بيه

كراكيب
أتشووو , حاضر

الشيطان يعظ

امم, هاشوف, اخلص امتحانات بس

واحد من الناس
يعنى ايه جربتى ترسمى بايدك قبل كدة؟؟ قصدك مش على الكمبيوتر, لكن قلم وورقة, ايوة طبعا
و لو قصدك انى الغوص ايدى بالالوان و ارسم, هيهي بصراحة برضو ايوة جربت
:)

مطرة ايه؟؟!!! انا مش مصدقة. الدنيا من يومين قلبت سيول, مش مطرة بس, انت كنت نايم؟؟

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

جيتي على جرح غاير ... أوي

كنت بأضحك وأنا تحته لغاية من فترة
دلوقتي بأبكي..

بس في كل الحالات بأعشقه عشق خاص