الجمعة، مايو ٢٥، ٢٠٠٧

الهمس ليلا

الجأ اليه كثيرا
اخلد للنوم و انتظر حتى تعتاد عيني ظلام غرفتى, ثم احدثه
اتذكر كيف كنت اهمس له و انا صغيرة, ادعو له, ثم اكرر دعائى 4 مرات, مرة نيابة عن كل فرد فى اسرتى

كثيرا ما كنت اقدم على افعال كارثية, و قبل ان تحل الكارثة اجد الامور فجأة تبدلت, و اصبح كل شئ على مايرام من جديد
فيغمرنى شعور بالراحة, و افكر
لابد اننى فى يوم ما فعلت شئ جعلنى استحق حبه

هناك ٦ تعليقات:

تــسنيـم يقول...

قرأتها وابتسمت فأنا دوما أهمس ليلا وأناجيه وأتحدث معه ولكن تقع الكوارث..

مؤمنة أنا أن حديثي الصامت معه منع عني مصائب أخرى لا أعلمها.. ولكن النفس البشرية لا تريد سوى حلول لمشاكل تراها وتدعي أنها لا تريد حلول لمشاكل ربما كانت ستأتي ومنعها عنها


سأجرب تميمتك وسأدعو سبع مرات بعدد أفراد أسرتي لعلي أستشفع بهم.

محبتي

غير معرف يقول...

واحشني قوي، مش عارفة ليه مطنشاه

mahmoud يقول...

ده ان دل على شىء
فهو يدل على فطرتك السليمة

غير معرف يقول...

خليكي دايما كده كلميه
واوعي تزهقي من الكلام معاه
صدقيني مفيش احلي واريح من الكلام معاه

zordeak يقول...

يا بختك


:)

Incomplete يقول...

يااااااااه
واحشني قوي الإحساس ده
انا بقيت وحشة معاه
علشان كده بقيت أنسى كل الكوارث اللي بيطلعني منها..وبقيت أنسى كل اللي عملهولي