الأربعاء، مايو ٠٩، ٢٠٠٧

فى الطريق الى سمالوط

عزيزى
اكتب لك و انا فى الطريق الى سمالوط
تلك البلدة التى كنت اظنها تعبير وهمى للاشارة لاخر العالم, و التى ظلت تراود احلامى منذ ان رأيتها من 3 سنوات و اكتشفت ان سحرها ليس بخيال .و ها انا الان عازمة على الاستقرار بها

ابنك بيسلم عليك, و بيقولك ماتقطعش الجوابات

عزيزى, لم يسعنى الوقت لاكوى قميصك الوردى قبل ان ارحل, اكويه لنفسك

فى الطريق, استيقظ الضفدوع, و شعرت بدموعه المعترضة على غيابك, فربت عليه حتى فاض بالدمع و استراح, فغلبه النوم

فى سمالوط, يأتى لنا صديقنا البطريق محمل باللفحات الباردة من القطب, فننتعش جميعنا.
اذا سئمت الحرارة عندك, فلا تتردد و انضم لنا فى سمالوط. سنسعد بك كثيرا, نحن و البطريق, و بالطبع الضفدوع

عزيزى , صباحك فل

هناك ٦ تعليقات:

Dananeer يقول...

ايه ده طالما فيه بطريق و هوا انا ممكن اروح هناك
طب فيه ايس كريم و سلاش و بحر؟؟

غير معرف يقول...

سمالوط؟؟؟؟؟

مش حر سمالوط شويه ولا انا بيتهيالي؟؟؟

وبعدين بطريق وضفدوع وفين القطاقيط حبايبي

masrawy 3'alabawy يقول...

مش سمالوط دى بردو بتقع فى الشروق الشرقى من جنب الغروب الغربى لجنينه الحيوانات يعنى وانا نازل من بيتنا اظبط الدفه على الشمال الجنوبى ولا الجنوب الشمالى نرجو الافاده

الشيطان يعظ يقول...


طب
طب
اين انتي
من الحياة
التي نعيشها

monasosh يقول...

دنانير
فيه كل حاجة انتى عايزاها
انت تؤمر بس يا جميل

شيماء
انتى مالك؟؟؟ مش برطمتى و ماكانش عجبك
روحى خللى مارينا تنفعك

غلباوى
هنصيع على بعض؟؟ سمالوط اللى انا و انت كنا بنعدى عليها فى سنة اولى و احنا راكبين القطر عشان الجامعة
:)

الشيطان يعظ
انا
انا
فى حيااة تانية خالص غير اللى بنعيشها
:)

masrawy 3'alabawy يقول...

ماشى ماشى افتكرت خلاص بلاش تفضحينى قدام الناس